Hjemmekamper, kiosk og sekretariat

Publisert av Kari Raanes den 22.11.16. Oppdatert 24.01.17.

Fra og med 22. januar 2017 vil det være de enkelte lagene v/oppmennene som er ansvarlige for gjennomføring av klubbens kamparrangement i henhold til liste utarbeidet av arrangementansvarlig i klubben.

For hvert arrangement skal laget stille med en hovedansvarlig, 3 kioskvakter, 2 i sekretariat og en dommervert. Funksjonene dommervert og hovedansvarlig kan godt slås sammen dersom dette ikke går ut over funksjonen som dommervert.

Oppmennene setter opp vaktlister for de arrangementene som laget er ansvarlig for og fordeler arbeidet så jevnt som mulig på de foresatte som er tilknyttet laget. Vaktlistene settes opp og distribueres så tidlig i sesongen som mulig. Dersom det er noen som ikke kan stille er de selv ansvarlige for å skaffe stedfortreder eller bytte vakter/arrangement med andre foresatte.

Instrukser for kiosk, sekretariat og dommervert finner du nederst på denne siden.

fredag 27. april kl. 10:26

P-KAILL cup 2018

søndag 08. oktober kl. 13:31

Kiosk-instruks

søndag 08. oktober kl. 13:26

Hjemmekamper 2017-18

søndag 11. juni kl. 23:24

Lag og treningstider sesongen 2017/2018

tirsdag 22. november kl. 21:47

Hjemmekamper, kiosk og sekretariat